MELT Foorum

07.06.2016
Kultuurikatel, Tallinn
Grete Kodi (See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.)

 

MELT 2016

 

Esitleme MELT 2016 Foorumil parimaid näiteid Põhjamaade toidukultuuri programmist Uus Põhjala Toit, kus traditsiooniline toidusektor on tootmises ja turundustegevustes kasutanud loovsisendit (disainereid, kunstnikke vms), mis on kasvatanud ettevõttete kasumit ja suurendanud rahvusvahelistumist.

  • Silver.Spoon (Taani) on 2009. aastal loodud brändistrateegia loomeettevõte, mis on kujunenud gastronoomilise kogemusdisaini valdkonnas rahvusvaheliseks liidriks. Koostöös klientidega on nad loonud erilahendusi, eesmärgiga täita nende lühi- ja pikaajalisi strateegiaid. Silver.Spoonil on ka oma kogemusbrändid nagu Guerilla Dining, Wine&Grub ja Street Corner Kitchen, mis on andnud underground-toidukultuuri edasiviiva panuse nii Kopenhaagenis kui ka välismaal. Silver.Spoon loob unustamatuid toiduelamusi, kus iga kogemus on unikaalne ja innovatiivne. Tiffany J. Ng Silver.Spoonist annab MELT peaesinejana inspiratsiooniloengu (20min) päeva alguses ja spetsiifilisema teemaloengu (60 min) paralleelsessioonis.
  • Miikka Leinonen (Soome) on strateeg ja kõneleja, kes keskendub uutele äri toimimise põhimõtetele ja ärimudelitele, mis ilmnevad siis, kui kokku viia materiaalne ja mittemateriaalne maailm. Miikka on MELTi teine peaesineja  (ettekanne 30 min).
  • Arla ja Kuudes (Soome/Rootsi) – Skandinaavia suurim piimatööstur annab ülevaate sellest, kuidas pakendidisain on märkimisväärselt aidanud ettevõtte müüki kasvatada. Arla räägib täpsemalt, kuidas on koostöö disaneritega aidanud arendada nende tooteid ja tõusta piirkonna turu liidriks.

Lisateave MELT 2016 kodulehel. Foorum on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerumine.

Telli uudiskiri

  • Uudised
  • Sündmused
  • Toetuste tähtajad
  • Uurimisraportid